nedeľa 3. marca 2013

Kozy

Snažil som sa ovládať a nepodľahnúť, no zlyhal som. Odkedy som sa dozvedel, že príde do Madridu, rátal som dni, kedy sa tak stane ... Nakoniec  som pred pár dňami boj vzdal a lístok na prvé možné predstavenie si objednal.
"Kooza"
Ako zvyčajne, bol som unesený. 

Po niekoľkých show tohto 5000 členného spolku (či už vo Viedni, Manile, dva razy v Las Vegas a ešte kdesi v Ohio) som vedel čo možno očakávať, no stále dokážu prekvapiť, očariť, zabaviť a poprieť gravitačné zákony.

Obdivujem jedno z ich pravidiel. Ak sa niektorý akrobatický prvok nepodarí, artista ho okamžite skúsi znova. Pri jednej show sme tŕpli po páde akrobatky do záchytnej siete, no tá vyliezla opäť hore na konštrukciu a tentoraz sa jej partnerovi podarilo ju úspešene vo vzduchu zachytiť za nadšeného potlesku zúčastnených. I tento večer sme boli svedkami dvoch takýchto "opakovaní".
Ešte aj pojazdné záchodky majú štýlové
Priznávam, po toľkých predstaveniach ma už nudia ich klauni a tanečné čísla, ktorými je vyplnený čas medzi artistami, no napriek tomu hneď ako bude ďalšia príležitosť (v septembri v Bratislave), váhať nebudem.

1 komentár: